Kontakt os

 

 

 

 

Henvendelser vedrørende medlemskab


Har du spørgsmål vedrørende dit medlemskab, kan du ringe til medlemsservice på 82 22 22 10 mandag-torsdag kl. 10.00–12.00 og 14.00-16.00 og fredag kl. 10.00-12.00 eller ved at udfylde nedenstående formular.

Kontakt os

Kontakt os


Hvor får jeg et overblik over alle jeres medlemskaber og priser?
 
Hvordan ændrer jeg mit medlemskab? Ønsker du at ændre dit medlemskab, kan du gøre dette i dit lokale center eller online på " mit fitness dk"
 
Fik du ikke svar på dit spørgsmål, så kan du skrive til os via nedenstående formular
 
Hvordan opsiger jeg mit medlemskab?
Ønsker du at opsige dit medlemskab i fitness dk, har du følgende muligheder for at opsige: - På ”mit fitness dk” kan du melde dig ud online - Personlig henvendelse i et af fitness dk’s centre - Ved at sende en e-mail til Medlemsservice eller ved at udfylde formularen nedenfor Det er ikke muligt at opsige medlemskabet telefonisk eller ved blot ved at stoppe indbetalingerne.
 
Hvordan sætter jeg mit medlemskab i bero?
Du kan sætte dit medlemskab i bero online via ”mit fitness dk" eller ved personlig henvendelse til ét af vores centre. Du kan sætte i bero i op til 4 måneder af gangen. Det koster 149 kr. pr. gang du foretager en ny berosætning. Skulle du fortryde, at du har sat i bero, kan du altid få annulleret berosætningen inden den er påbegyndt. Bemærk, at det ikke er muligt at sætte medlemskabet i bero pr. e-mail eller telefonisk.
 
Kan jeg forkorte og forlænge min bero? Ja, din berosætning kan godt stoppes før tid. Det kan gøres ved personlig henvendelse i ét af vores centre. Hvis din bero periode er under 4 måneder, har du mulighed for at forlænge din bero periode op til 4 måneder og dette skal ske mens berosætningen stadig er aktiv.
 
Jeg har sat mit medlemskab i bero. Hvorfor opkræver I for den næste måned? Hvis du er blevet opkrævet for dit medlemskab, selvom du har sat dit medlemskab i bero, kan det skyldes, at du har sat det i bero efter den 15. i måneden, hvor vi har sendt oplysningerne videre til betalingsservice. Det vil blive modregnet i din næste opkrævning, efter dit medlemskab er startet op igen.
 
Fik du ikke svar på dit spørgsmål, så kan du skrive til os via nedenstående formular
 
Jeg har sat mit medlemskab i bero. Hvorfor opkræves jeg for den næste måned?
Hvis du er blevet opkrævet for dit medlemskab, selvom du har sat det i bero, kan det skyldes, at du har sat det i bero efter den 15. i måneden, hvor vi har sendt oplysningerne videre til betalingsservice. Det vil blive modregnet i din næste opkrævning, efter dit medlemskab er startet op igen.
 
Hvad dækker min opkrævning?
Din opkrævning dækker over mange ting; Selve medlemskabet, tillægsydelser, køb i centret på kredit, betalingsservicegebyr, eventuelle bøder for manglende fremmøde – osv. videre. Du har mulighed for at se de seneste tre specifikationer for dine opkrævninger på www.fitnessdk.dk/mitfitnessdk.
 
Hvordan tilmelder jeg betalingsservice? Ved indmeldelse kan du blive tilmeldt betalingsservice. Sker tilmeldingen ikke i første forsøg, bedes du kontakte ét af vores centre eller selv tilmelde betalingsservice via de oplysninger der står oplyst på indbetalingskortet du har modtaget fra fitness dk. Vær opmærksom på at du selv skal sørge for at tjekke, at betalingen er korrekt tilmeldt hos din bank.
 
Hvordan ændrer jeg i mine betalingsoplysninger? For at ændre dine betalingsoplysninger, bedes du henvende dig til personale i ét af vores centre, som kan opdatere dine oplysninger - eller du kan kontakte din bank og få dem til at ændre.
 
Fik du ikke svar på dit spørgsmål, så kan du skrive til os via nedenstående formular
 




Dit kan finde dit medlemsnummer bag på dit medlemskort






Dit kan finde dit medlemsnummer bag på dit medlemskort






Dit kan finde dit medlemsnummer bag på dit medlemskort


 

Har du brug for hjælp til denne formular?

 

Adresse til hovedkontor

fitness dk A/S
P. H. Lings Allé 2, 6. Sal
2100 København Ø.
Tlf.: 39 12 99 00
CVR-nr. 20 37 05 99